Упровадження ІКТ дає вчителю української мови та літератури змогу
зацікавити учнів самостійним пошуком різних джерел інформації, розвивати їх
творчі здібності, критичне мислення, вміння аргументовано, розлого і образно
висловлювати свої думки, судження, оцінки. Саме тому вчитель працює над вирішенням
науково-методичної проблеми
«Використання ІКТ на уроках української мови та
літератури як засіб підвищення якості навчальних досягнень та розвитку ключових
компетентностей учнів».
Одна з головних
проблем сучасної освіти – підвищення її якості. Вирішення цієї проблеми вчитель
пов’язує з використанням ІКТ, що
дозволяє також реалізувати принципово
нові форми та методи роботи: пошукова та самоосвітня діяльність за допомогою
джерел Інтернету, підготовка демонстраційних презентацій, проектів, дидактичного матеріалу, укладання електронних
тестових завдань. Усе це направлене на розвиток
ключових компетентностей учнів і підвищення якості знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар